Условия за връщане на стока

Ако закупената стока не отговаря на Вашите очаквания, Вие имате право да я върнете лесно и бързо до 14 дни от датата на закупуване - валидно само за физически лица!

1. Условия за връщане на стоки

1.1. Върнатата стока трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка (аксесоари, упътвания, дискове, ръководства,

транспортни кашони), включително транспортна опаковка, с приложено копие на гаранционната карта;

1.2. Стоката следва да бъде без драскотини, наранявания , следи и други външни белези по корпуса;

1.3. Стоката трябва да е с незамърсени и непремахнати идентификационни и информационни лепенки;

1.4. Предварително инсталираният софтуер (операционна система и допълнителни програми, ако има такива) на стоката трябва да не е активиран, изтрит или подменен с друг;

1.5. InfoBox си запазва правото да откаже връщане на стоката в други случаи, които не са упоменати в условията за връщане. Клиентът е длъжен :

1.5.1. Да ни уведоми писмено за желанието си да върне стоката/ите като попълни и изпрати Заявление за връщане на стока на e-mail: sales@infobox.bg;

1.5.2. Да върне стоката в описания по- горе вид  придружена с: 

•    Копие от фактура за закупеното изделие
•    Оригинален касов бон (при получаване с наложен платеж) или Документ от куриерската фирма ( при получаване с Пощенски паричен превод )
•    Попълненото Заявление за връщане на стока,

на адрес: 8800 - гр. Сливен, площад васил Левски 14.

1.6. Разходите, направени за връщане на покупката, са за сметка на клиента. Стойността на върнатата стока може да се ползва като кредит за бъдещи покупки или по желание на клиента, да се възстанови на посочена от него сметка в български лева, в българска банка, в 14-дневен срок от датата на връщане.

1.7. InfoBox не носи отговорност за записаната информация (ако има такава) на вече върната стока.

2.    Изключения

2.1.    Не се възстановяват суми за извършени услуги:
2.1.1.    Tранспортни разходи, такси за плащане и наложен платеж;
2.1.2.    Услуги, които вече са изконсумирани: ремонт,  инсталация, сключени застраховки на техниката, закупени допълнителни гаранции и др. подобни;
2.1.3.    Стоки, които не са в оригиналната си опаковка или липсват части от нея, както и нарушен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка, DVD, Flash памет);
2.1.4.    Стоки с лош вид и видими следи от употреба – драскотини или наранявания по корпуса, клавиатурата, екрана, зарядни и др.;
2.1.5.    Видео и aудио записи, софтуер, игри и друг вид софтуер, които се предлагат в цифров формат (на CD, DVD, download, кодове за активация и т.н.);
2.1.6.    Всички видове печатащи устройства, ако консумативите им са били разпечатани;
2.1.7.    Всички видове слушалки, които се поставят в ушния канал и са били разпечатани;
2.1.8.    Електроуреди от категория " Лична грижа“ (епилатори, самобръсначки и др.)
2.1.9.    Електроуреди от категории "Кухненски уреди" и "Уреди за дома", които имат следи от употреба;
2.1.10.    Консумативи (тонери, мастила, батерии, канцеларски материали и др.), чиито опаковки са били разпечатани;
2.1.11.    Лаптопи и компютри с предварително инсталирана операционна система, ако същата е била изтрита и заменена с друга;
2.1.12.    Стоки, закупени от партньори. В този случай важат условията за връщане на съответния магазин, от който е закупена стоката;
2.1.13.    Стоки по индивидуални поръчки (индивидуална поръчка е стока, която не е налична в склада на InfoBox и ще бъде поръчана специално за конкретен клиент). InfoBox ще уведоми предварително клиента, че стоката е индивидуална поръчка и за нея не важат условията за връщане на стоките, освен в случаите на онлайн поръчка и получаване в дома на клиента, когато важи срока от 14 дни;
2.1.14.    Стоки с регистрирани специални гаранции като "No mater what",  „Reliability“ и др. или с регистрирани оригинални гаранции в системата на производителя;
2.1.15.    Продукти, на които е била сменена операционната система или други програми, които са присъствали при доставката на продукта;

3. Такса за липсваща окомплектовка, нарушен външен вид, следи от ползване или възстановяване на софтуер

3.1. InfoBox ще начисли допълнителна такса в размер от 25 до 45% от цената на придобиване, ако част от условията по т.1 не са спазени.

Запазваме си правото да проверим продуктите при приемане на върната стока от Потребителя за щети и въздействия причинени от евентуално ползване . При наличие и установяване на такива щети, InfoBox ще начисли такса, която ще приспадне от сумата за възстановяване, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП.

Примери за приложими такси :
 3.1.1 Възстановяване на Windows OS в първоначално състояние – 40 лв с ДДС;
 3.1.2. Възстановяване на Android OS в първоначално състояние – 24 лв с ДДС;
 3.1.3. Apple устройства с активирана операционна система, не могат да бъдат върнати;
 3.1.4 Приспада се до 25% ако е нарушена оригиналната опаковка – повредена, скъсана, надраскана или др.;
 3.1.5. В случай на изтрит или повреден оригинален софтуер (софтуерът, с който е закупена техниката) се приспада стойността му, включително и труда по възстановяване на първоначалния вид на продукта;

4. Условия за връщане на стока извън 14- дневния срок от датата на закупуване.

Ако искате да върнете стоката, след като са минали повече от 14 дни от датата на закупуване, стоката се приема като стока за изкупуване втора употреба.

Цената на изкупуване се определя в зависимост от състоянието на стоката и състоянието на окомплектовката, както и от срока на използване:

 - до 3 месеца - цената на изкупуване се намалява с 30%

от 3 до 6 месеца - цената на изкупуване се намалява с 40%

от 6 до 12 месеца - цената на изкупуване се намалява с 55%

от 12 до 18 месеца - цената на изкупуване се намалява с 75%

Реалната цена на изкупуване се определя до 2 работни дни след получаване, оглед и тест на стоката в нашия сервиз!


По-вече за гаранциите и рекламациите на закупените от нас стоки може да научите тук.